duminică, 12 august 2012

Ana Maria - Botez




Se spune ca in viata nu poti sa le ai pe toate, sa fii pe deplin fericit. Luminita si Cristi, insa, par sa fie cuplul exceptiei de la regula. De fapt, sunt convins ca asa este. Ei fac parte din acea categorie a oamenilor care nu au nevoie de cuvinte pentru a comunica. Gesturile si privirile lor au suficienta incarcatura emotionala, expresiva, incat o secunda este suficienta pentru a transmite celuilalt frantura de dorinta. Poate acea zi a botezului a fost "de vina"... Nu, nu cred... Ei sunt pur si simplu calmi si dragastosi natural. Atunci cand in ecuatie mai intra si Ana Maria, expresia fetelor lor este imposibil de reprodus de catre un amarat de aparat foto. Va spun doar sa urmariti fotografiile si o sa intelegeti despre ce vorbesc. In momentul in care, dupa sfarsitul slujbei de botez, nasa i-a "redat" fetita Luminitei... m-am blocat! Pur si simplu contemplam imaginile pline de emotie care se desfasurau inainte-mi si m-am trezit tarzior, prinzand abia sfarsitul gestului. Desi profesional am pierdut un cadru de exceptie, uman am castigat enorm.
Sunt fericit ca v-am cunoscut, copii!
























<





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu