duminică, 12 august 2012

Miruna - Botez



Pe parintii Miruna ii cunosc de ceva anisori si, desi nu vedem prea des, ne purtam reciproc o admiratie aparte. Sunt doi oameni deosebiti, aproape de sufletul meu. Au apelat la mine pentru importantul eveniment din viata lor, botezul Mirunei, dar cu inima stransa pentru ca nu stiau daca isi permit sa ma aiba ca fotograf ale acelei zile. Si cum de-a lungul timpului avem "antecedente" in a ne ajuta reciproc, totul a fost extrem de simplu.
Dineul ce a urmat ceremoniei de botez, nu s-a dorit a fi ceva pompos ci doar o reuniune a prietenilor apropiati, intr-un cadru relaxant si cochet. Desi a fost primul eveniment la care eu am participat in calitate de fotograf si la care nu s-a dansat, atmosfera a fost dominata de voie buna, rasete si chiote. "De vina" au fost prichindeii care au zburdat peste tot fara osteneala. Parintii au preferat sa depene amintiri, sa serveasca un vin bun, dar si sa urmareasca din umbra vanzoleala propriilor copii.
La sfarsit, m-am simtit ca si cum am fost si eu unul dintre acei prieteni: relaxat, zambitor, dar multumit ca am facut totul pentru a surprinde tot ce a fost deosebit in acea zi minunata.
Dragii mei Monica si Florin, stiu ca ati asteptat cu sufletul la gura aceste fotografii. Va multumesc pentru asteptare si sper sa va placa tare mult!
In final, va urez sa va bucurati de fiecare zambet al Mirunei, sa treceti peste fiecare obstacol al vietii cu usurinta si sa ne vedem la o viitoare sedinta foto de familie!

PS: Incepand cu acest sezon, am un nou asistent in persoana lui Ciprian Bozian, un fotograf talentat care promite mult. Sunt sigur ca ma va ajuta foarte mult in acest an si sper ca si eu sa-i fiu de folos, macar cu un sfat si o vorba buna :) Va invit sa-i vizionati noul sau blog si sa ii acordati sprijinul pe noul sau drum.












































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu