miercuri, 31 octombrie 2012

David Noah - Botez



A trecut multicel de cand nu am mai facut o postare de botez. Asta pentru ca nuntile sunt prioritatea nr. 1 pentru mine atunci cand vorbim de termene de predare. Asa ca am ajuns sa sar cateva evenimente, dar nu la prelucrare, ci doar la afisarea materialelor pe blog. Cu toate acestea, acest botez nu am rezistat sa nu-l postez pentru ca este unul dintre cele mai bune realizate de catre mine la un botez.
Stiti cum se spune, ca odata cu trecerea timpului se asterne si uitarea, numai ca acest botez a constituit exceptia pentru mine. Nu am cum sa uit ca la sedinta foto nu am putut face mai nimic cu David pentru ca a fost "intr-o forma de zile mari" - adica a plans continuu. Mami si tati mi-au spus ca este cel mai vesel copil din lume si ca nici ei nu l-au mai vazut atat de trist... Tristete care s-a prelungit pana la sosirea la restaurant. :)  Asa ca am fost nevoit sa "trag" mai totul in stil 100% fotojurnalistic.
Nu stiu daca se observa, dar cel putin pe partea de fotografie de nunta am inceput sa postez mult mai putin. Acelasi lucru imi doream sa-l fac si pe partea de botez, numai ca in cazul de fata am tot incercat sa micsorez  numarul de fotografii postate, dar nu am reusit cu niciun chip. Si am incercat de nenumarate ori, fara succes insa. Nu stiu daca toate sunt la fel de bune, dar pentru mine fiecare dintre cele pe care le-am ales a avut un mesaj sau ceva care sa-mi atraga privirea. Tare as fi curios sa aflu si parerea celor care isi vor arunca privirea peste aceasta postare. Oare chiar sunt atat de subiectiv? :)























































4 comentarii: